poniedziałek, 30 września 2013



Muszę to napisać, bo już od dawna miałam taki zamiar. 

Na pewno wiele z was zastanawia się, dlaczego komentarze są tak ważne dla autorów fanfictions. 
Otóż wyobraźcie sobie, że zamiast wyjścia z przyjaciółmi, obejrzenia serialu czy chociażby nauczenia się na sprawdzian siedziałam w niedzielę, pisząc przez kilka godzin rozdział, starając się, by był jak najlepszy. 

Informuję o rozdziałach ponad 160 osób, blog obserwuje ponad 280, a komentarzy jest coraz mniej. Uwierzcie mi, to naprawdę nie jest miłe uczucie, bo ja mam wrażenie, że piszę beznadziejnie i po prostu nie chcecie tego czytać. 
 Nie mam zamiaru robić czegoś w stylu 50 komentarzy = next, bo według mnie jest to trochę żałosne, ale zaczynam rozumieć osoby, które tak piszą. 

Tak więc dziękuję osobom, które poświęcają dodatkową minutę po przeczytaniu rozdziału i komentują, nawet nie macie pojęcia ile to dla mnie znaczy.

Nie martwcie się, niedługo już was nie będę męczyć, bo za kilka rozdziałów Hunger się skończy :)

+Jeśli was informuję to potwierdźcie, że nadal chcecie być informowane wpisując swój username w komentarzu :)

203 komentarze:

  1. Alee jak Hunger sie skonczy juz w ogóle nie bedzie tego opowiadania ? Nieee prosze ja go kochaaam.

    OdpowiedzUsuń
  2. nadal chcę omg @colorfuleigh

    OdpowiedzUsuń
  3. @xPigeonKevin To jest jestem z najlepszych ff, nie kończ. A już na pewno najlepszy ff bez seksów! KOCHAM GO

    OdpowiedzUsuń
  4. Staram sie komentowac kiedy tylko moge. Rozumiem cie, kiedys tez prowadzilam bloga (inna tematyka) i tez byly dla mnie bardzo wazne, takze wiem co czujesz. Hunger sie konczy? Nieeeee :(((((((((((( @olinees1

    OdpowiedzUsuń
  5. nadal chcę być informowana :)
    będę tęsknić za Hungerem, jak się skończy ;(((( @nexiestyles

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie chcę, żebyś kończyła, bo dopiero co zaczęłam go czytac i BARDZO MI SIĘ SPODOBAŁ.
    @amfie_anubis

    OdpowiedzUsuń
  7. nadal chcę hunger jest świetny!
    @upsniallxr

    OdpowiedzUsuń
  8. informuj mnie nadal @boobear_LS ♥
    sama wiem, ile komentarze sprawiają radości c":

    OdpowiedzUsuń
  9. Nadal chcę być informowana @NattFortuna

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Weź plis nie przestawaj !!! Moge nawet czekac miesiacami na rozdzial ale nie przestawaj !!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. KOCHANA NIE PISZESZ BEZNADZIEJNIE , PISZESZ BAJECZNIE :) nie przejmuj się ilością komentarzy , wiem , że jeśli ich jest więcej serce się raduje i masz takie super uczucie , ale nawet mała ilość , ale Z WIELKIM PRZEKAZEM jest bardzo ważna :) WIERNA CZYTELNICZKA @Bianka_x3 , która kocha to opowiadanie ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja czasami komentuje, lecz na telefonie trwa to zbyt dlugo. ;c
    @ejmi33233

    OdpowiedzUsuń
  14. ^ ^ @AwwwwMyNialler

    OdpowiedzUsuń
  15. nadal chce myć informowana @Lidka223
    i będę tęsknić za hunger'em ... szkoda, że kończysz :(

    OdpowiedzUsuń
  16. próbowałabym Cię namówić, żebyś jeszcze nie kończyła pisania, ale wiem, że to bezcelowe, bo pisanie czegokolwiek "żeby tylko pisać" nie ma sensu. ale Hunger i tak będzie najlepszy ever, a ja będę mieć nadzieję, że może kiedyś zaczniesz pisać kolejny fanfiction :) @nexiestyles

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowny naprawdę kocham ten fanfiction jeden z lepszych jakie kiedykolwiek czytałam kocham go ♥ i dziękuję ci za to że poświęcasz czas na pisanie tego cuda pisz dalej ;) buziaki od @Claudia_Mofo ;*

    OdpowiedzUsuń
  18. @justinswagyea może czasami nie skomentowałam rozdziału i przepraszam, ale często czytam na telefonie, a tam nie wiem dlaczego - nie mogę komentować:(((

    OdpowiedzUsuń
  19. @niewidzialna_a przepraszam że nie komentuje ale nie mam komputeraz a przez tel nie moge dużo pisać bo coś sie zjebało i jak chce napisać coś takiego o danym rozdziale to mi internet sie rozłącza i po prostu nie mam jak dodać albo zwiesza sie cały telefon ale uwielbiam twojego bloga ^^ :*
    Niewidzialnaa

    OdpowiedzUsuń
  20. Błagam nie kończ Hungera, wiem że dla Ciebie to też jest duży problem i strata czasu ale proszę cię, nie kończ go tak szybko. Współczuję ci bo musisz się nieźle męczyć żeby to 280 osób mogło przeczytać takie genialne ff. Dziękuję że poświęcasz nam swój czas :) kocham cię dziewczyno! @thumbalins (możliwe że niedługo zmienię username ale jakby co to podam Ci nowy :3 )

    OdpowiedzUsuń
  21. @LeniaOfficial
    Dalej chce i kocham

    OdpowiedzUsuń
  22. kocham cie:( @fajnypomidor
    cudownie piszesz, uwielbiam to czytać

    OdpowiedzUsuń
  23. informuj mnie nadal :) @paanikaraa

    OdpowiedzUsuń
  24. jezuu, nie mów tak!
    piszesz wspaniale i nie możesz twierdzić inaczej :o
    nie wiem wg jak mogłaś pomyśleć że nie chcemy tego czytać:c
    ta historia jest naprawdę taka emocjonalna (?)
    ochh, no nie wiem , ale jak to czytam to odczuwam to samo co Niall czy Megg.
    to jest piękne i będę płakać jak skończysz pisać :(
    mam nadzieję, że stworzysz jeszcze coś tak równie genialnego jak Hunger ( chociaż a sumie to nie mam wątpliwości, że wszystko co napiszes takie będzie )
    no nic, sorry że się tak rozpisałam, ale chcę żebyś wiedziała: JESTEŚ GENIALNA W TYM, CO ROBISZ (tzn. piszesz ;* )
    koham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Nadal chcę ślońce @Tyna_131 Kocham cię <3

    OdpowiedzUsuń
  26. jesli mozesz to nadal chcialabym byc informowana @1DRonnie przepraszam jesli czasem nie skomentowalam ale naprawde sie staram i jesli jest mozliwosc to to robie. swietnie piszesz, a Hunger to moje ulubione opowiadanie. prosze, nie koncz tego, prosze ♥ Kocham Cie za to co robisz jestes wspaniala xx

    OdpowiedzUsuń
  27. Odpowiedzi
    1. oh i zapomniałam moje username @HugYouDemi

      Usuń
  28. @alohaharreh
    okej więc odrabiam straty (nie komentowałam zbyt wiele ostatnio)
    no więc chciałabym ci powiedzieć, że po 1 i najważniejsze nie "męczysz" mnie tym ff, wręcz powodujesz na mej twarzy uśmiech
    po 2 w tym ff jest tyle emocji, że mam czasem wrażenie, iż rozsadza mnie w środku. jak na przykład przy ostatnim rozdziale. matko święta, tak mi serce waliło i tak ciężko mi się oddychało, że nawet sobie nie wyobrażasz
    po 3 przepraszam, że nie komentuję rozdziałów, ale ja po prostu jestem słaba w komentowaniu i nie widzę sensu powtarzania się pod każdym nowym rozdziałem "super, czekam na nowy", bo to chyba nie ma sensu. mylę się? ale jeśli chcesz, żebym nawet takie coś pisała, to jasne, że będę
    po 4 JA NIE CHCĘ KOŃCA HUNGERA :((((((

    no to chyba tyle co miałam do napisania. jak mi sie coś przypomni jeszcze to dopiszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. możesz komentować nawet jednym słowem, dla mnie to znak, że przeczytałaś xx

      Usuń
  29. cococo, nienienie, tylko nie koniec! Ostatnio jest za dużo końców! Nienienie. NIE. Już dzisiaj napisałam jeden taki komentarz na innym blogu: Przywiązałam się do tej historii i boję się, że kiedy się skończy będę wciąż czekać na kolejny rozdział i będę zawiedziona, kiedy przypomnę sobie, że to już koniec. Wiem, że nie mam wpływu na to ile będzie ciągnęła się historia, bo wiem, że wszystko kiedyś ma swój koniec, ale to takie... Każdego twórcę fanfiction uważam za znajomego, którego choć trochę znam. Poznaję każdego przez ich styl pisania, przez historię, którą przedstawia. Ciebie też w jakimś stopniu poznałam i jestem z tego zadowolona. Mam nadzieję, że po Hungerze zdecydujesz się na napisanie czegoś nowego, równie wspaniałego. I muszę powiedzieć jedno, specjalne zdanie, którego nie "rozdaję" od tak - tylko wobec tych, których uważam za wyjątkowe talenty, a Ty jesteś trzecią osobą, której o powiem: Ludzie nie czytają tekstu, ludzie czytają autora. Za autorem pójdą wszędzie.:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Och, przepraszam, że brzmi to jak swego rodzaju pożegnanie. Tak być nie miało.:)

      Usuń
  30. Cudownie piszesz! I chcialabym byc nadal informowana ~~ @luvvjuju xx

    OdpowiedzUsuń
  31. Wiem, że Hunger będzie musiało się kiedys skończyć ale ja tego nie zniose :((
    Dopiero jakis czas temu zaczełam go czytać, więc nie jestem twoją stałą komentatorką ale jednak staram się komentować nowe rozdziały :D Ślędze się na twitterze i asku, ale miłoby było gdybyś informowałą mnie o nowych rozdział mimo iż codziennie sprawdzam twojego bloga i codziennie czytam całość :))
    Życzę dalszej weny :)
    pozdrawiam
    @crazy_rarity

    OdpowiedzUsuń
  32. Znam to uczucie, chociaż ja sama nie komentuje. Bo głupio mi napisać samo "ekstra" " chce kolejny" a nie mam zwykle czasu, żeby napisać to co uważam :)

    @MalinowaPat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie ważne jest nawet jak napiszesz jedno słowo, bo to znak, że przeczytałaś :)

      Usuń
  33. czytam i komentuję! :D
    @irish_teenager

    OdpowiedzUsuń
  34. Informuj mnie dalej ;) @alooha_bitches

    OdpowiedzUsuń
  35. Jak to Hunger się skończy?! Tak definitywnie? :( Nie rób nam tego. :'(
    ps. przepraszam, jeśli nie zawsze komentuję regularnie, ale jako, że jestem w klasie maturalnej czasem zbiera mi się tyle rzeczy, że czytam/komentuję z mega opóźnieniem, chociaż zawsze staram się być dość regularnie. ;)
    oczywiściw chciałabym, abyś mnie dalej informowała o nowościach ;)
    love .x
    @barcelonasheart

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja chhcę być informowania @Kinia_Love :)

    Przepraszam, że nie zawsze dodaję komentarz, a jeśli już jakiś dodam to najczęściej anonimowy, ale często czytam fanfictiony, w tym także tego na lekcji w szkole, więc nie zawsze mam jak napisać. Ale nawet, jeśli bym nie dodała komentarza to wiedz, że na pewno czytam!! Uzależniłam się od Twojego bloga, jest świetny!! :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to się skończy??! Nie rób mi, nam tego, proszę! Nie... :(

      Usuń
  37. Nieeeeeeeee.... Proszę.... Tylko nie koniec :'(( Hunger to jedno z lepszych opowiadań, jakie czytam :( a to uczucie też znam, bo właśnie tak mam na blogu i rozważam jego usunęcie, no ale nie ważne... Tobie życzę duuuuużo weny i błagam pisz dalej :3 @chanelle310797

    OdpowiedzUsuń
  38. jejku tylko nie koniec hungera ;'c @luuuvniall

    OdpowiedzUsuń
  39. @kentuucky czeka na kolejne rozdziały z niecierpliwością <3 ale smutnę jak to się skończy

    OdpowiedzUsuń
  40. hej, piszesz świetnie to opowiadanie:) czytam dosłownie każdy rozdział sprawdzam często czy jest nowy itp bo bardzo mi się to opowiadanie podoba! co do dodawania komentarzy to ich nie dodawałam bo czytam opowiadanie na telefonie a jak siedzę na tel to jakoś nie mogę dodawać pod żadnym opowiadaniem komentarzy nie wiem dlaczego... I po kilku próbach napisania po prostu przestałam próbować, ale teraz chyba rozumiem że to ważne dla Was(osób piszących opowiadania) tak więc zacznę nadrabiać to dodawanie komentarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Blagam nie kończ tego! Codziennie wchodzę, patrzę czy nowy rozdział! Szczerze cokolwiek się tu dzieje zawsze poparawia mi humor! Kocham cię i to opowiadanie! Błagam nie kończ pisaćtego! NIGDY

    OdpowiedzUsuń
  42. Ale ja nie chce żeby HUNGER się skończył nikt nie chce :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Kocham tego ff, chce byc dalej informowana @Larry_believe x

    OdpowiedzUsuń
  44. Rozumiem Cię w 100%. Wiem jak ważne są komentarze dla autora FF. Jestem w 3 gim i czasu nie zbyt mam na czytanie, a jak już przeczytam to tak na szybkiego przed szkołą, bo potem dużo nauki, ja zwykle. Obiecuję, że będę się starać zawsze pisać komentarze. :)
    Błagam nie kończ pisać HUNGER'a! Ja nie chcę, inne dziewczyny nie chcą! Niee!
    Proszę informuj mnie dalej kolejnych rozdziałach HUNGER'a - mój username - @CrazyyyyyyMofos
    ~ Mika

    OdpowiedzUsuń
  45. Nadal chce byc informowana @patryccjja

    OdpowiedzUsuń
  46. Nie kończ tego !!!
    Z niecierpliwością czekam na kolejny rozdział :))
    @Caroline_Pattie

    OdpowiedzUsuń
  47. Mam nadzieje ze jeszcze duzo bd tych ''kilka'' rozdzialow . !! :**

    OdpowiedzUsuń
  48. nadal chcę ♥ @stayxstrongx33

    OdpowiedzUsuń
  49. Oczywiście, że chcę. Komentuje zawsze, ale się nie podpisuje ♥ Nie kończ tak szybko genialnego opowiadania, bo jest to jedne z najlepszych jakie kiedykolwiek czytałam.

    @Nessy_Official

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja dopiero ostatnio zaczełam czytać Hunger i tak mnie wciągneło że przeczytałam go w dwa dni :D Jesteś niesamowita i wiem dokładnie o co ci chodzi bo też kiedyś pisałam fanficiona . Chcę być informowana / @cherrynightx

    OdpowiedzUsuń
  51. Weź jest to jeden z najlepszych Polskich ff ! * .*
    HSUSBHSJ Uwielbiam go <3
    I jak to za kilka rozdziałów koniec ?! Weź nam tego nie ròb ; c
    Przepraszam, że nie komentowałam teraz już będę wgl. jakoś mi teraz tak głupio ; /
    I dalej chciałabym być informowana o nowych rozdziałach! : ))
    ~~@chillstepx3

    OdpowiedzUsuń
  52. mogłabyś mnie informować o nowych rozdziałach ? tu jest moja nazwa @juliatup proszę :D

    OdpowiedzUsuń
  53. ja czytam i komentuje cię kochana bo uważam ze jestes niesamowita pisarką tylko często podpisuje się anonimem bo najczęsćiej czytam na komurce i strasznie cięzko mi wygrzebąc tam profil google:)
    @londonteeneger

    OdpowiedzUsuń
  54. ja nie komentuje, ale czytam i zawsze Ci na ask'u coś napiszę, nie tu xd lol

    OdpowiedzUsuń
  55. Zrobisz drugą część Hungera ? :)
    kocham twojego bloga !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. druga część do trochę bez sensu, jak się ciągnie takie ff, to się nudne robią jak danger np.

      Usuń
    2. Muszę zgodzić się z Ulą.

      Usuń
  56. jesuuuu. :< to już koniec Hungera ? :c nieee.
    Uwielbiam tego bloga :) masz talent dziewczyno !
    mój tt : MartynaSt1

    OdpowiedzUsuń
  57. Hunger i koniec ? nieeeee moje życie nie ma sennsu :( :P
    Mój tt : @anitka__1D

    OdpowiedzUsuń
  58. Wiem co czujesz i mam nadzieje ze liczba komentarzy wzrosnie :) po prostu wydaje mi sie ze wiekszosc jest zbyt leniwa i dlatego jest tak a nie inaczej :/ poza tym mam caly czas cicha nadzieje ze powstanie druga czesc Hunger :D trzymaj sie i nie trac wiary w to co robisz kochanie, jestes niesamowita xx /niallerous

    OdpowiedzUsuń
  59. @Justin_xxo :) nieeee Hunger nie może się tak szybko skończyć :( Do tego co masz wymyśl coś jeszcze proszę, bo on nie może się skończyć tak szybko ;)

    OdpowiedzUsuń
  60. "Nie martwcie się, niedługo już was nie będę męczyć, bo za kilka rozdziałów Hunger się skończy :)" koniec Hunger'a? za niedługo koniec jednego z najlepszych FF jakie czytam/czytałam? Ouu. ;<

    I oczywiście tak, chciałabym dalej być informowana ;)
    @TheAmmannka

    OdpowiedzUsuń
  61. nie proszęęęęęęę! nie chce by Hunger się skończył! to będzie okropne! nieeeee! a i przepraszam że nie piszę zbytnio komentarzy lecz ja czytam na telefonie i tam nie da się napisać komentarzy.... więc sorki ^^ podzro @gaba540

    OdpowiedzUsuń
  62. Ja chcę być informowana ((@queenhooran)) i proszę nie kończ jeszcze tego
    opowiadania bo naprawdę jest cudowne i nie tylko ja tak myślę. Proszę nie
    rób tego ♥ Kocham Cię. x

    OdpowiedzUsuń
  63. nie,nie,nie,nie,nie. Jak nie chcę aby się kończył! <3
    Kocham ten ! ; *!
    Cudowne rozdziała i wgl wszystko <3 Oby tak dalej ; *
    Kocham Cię <3 ; * I życzę ogromnej weny ; *

    OdpowiedzUsuń
  64. Prosze cię, nie kończ tego szybko. Kocham to fanficyion <3

    OdpowiedzUsuń
  65. NIE KOŃCZ , NIE NIE NIE NIE , NIE POZWALAM CI :D
    wybacz, ze nie komentuje ale no jakoś tak, no nie wiem... nigdy nie wiem co napisać, ale postaram sie coś nappisać chociażby głupią buźke czy coś, żeby ci udowodnić że tak na prawde dużo osób to czyta!
    NIE KOŃCZ Z HUNGEREM :*

    OdpowiedzUsuń
  66. Cały czas czytam i komentuję.:) @hopebitchhope.

    OdpowiedzUsuń
  67. Wiem żę tego nikt nie przeczyta ale no cóż...
    Eh kochana, wiem co czujesz.
    Też prowadzę ff i mam z 11 obserwatorów a komentuje może tylko z 2 albo 1 osoba.
    Rozumiem ile wartości mają takie komentarze ale ludziom się nie chcę nawet napisać zwykłe ,,super'' bo myślą że jak nie zostawią komentarza to i tak autor ff wstawi rozdział.
    To jest po prostu żałosne że ludzie tak łatwo się nabierają swoim umysłem.
    A wtedy kiedy jest post o komentarzach to komentują ile popadnie.
    Zazdroszczę Ci.
    Zazdroszczę że masz tylu obserwatorów i że oni chociaż trochę komentuje.
    Pamiętam kiedy ktoś zaczął mnie hejtować bo ,,mój blog jest do dupy i żebym się nie dziwiła że nikt nie czyta mojego bloga.''
    Takie komentarze od hejterów naprawdę bolą.
    Pamiętam jak rok temu, moja kuzynka założyła blog o 1D i Harrym Potterze. Tak wiesz, po mieszała One Direction z Harrym Potterem (ja mam bloga podobnego ale z The Hunger Games). Pamiętam jak z 4 osoby (i jeszcze 5 anonimków) pisało żeby nie niszczyła ani 1D ani Harrego Pottera. Załamała się.
    Czasami też się załamuję na takie komentarze ale jestem twarda i po prostu usuwam je, zachowuję się tak jakby nic się nie stało ale wciąż gdzieś tam w sercu nadal tkwi ten komentarz i rozrywa mi serce na tysiące kawałków.
    Przepraszam że się rozpisuję ale po prostu jakoś tak się zawzięłam.
    A co do twojego bloga to...
    A TYLKO MI KURWA SPRÓBUJ ZAKOŃCZYĆ BLOGA!
    Hihihihi tkai tam napad złości i weny ^.^
    Przy okazji mam nadzieje że ktoś zajrzy (i oczywiście skomentuje) na moje dwa blogi:

    O Larrym : http://i-love-you-remember-about-it.blogspot.com/
    O 1D i The Hunger Games : http://this-is-girl-on-fire.blogspot.com/

    Dziękuję za uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  68. Ok więc na początku chcę przeprosić za nie-komentowanie.
    Bardzo Ci dziękuję za to, że piszesz ten fanfiction, nawet nie wyobrażasz sobie jak bardzo (a dziękuję Ci bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo bardzo XD)
    Nie wiem co zrobię gdy Hunger się skończy, on jest fantastyczny, ekstra, super, idealny i zazdroszczę Ci wyobraźni! Mam nadzieję, że nie zrobisz mam tego jeszcze.... nie tak wcześnie, pisz dalej.. rozdziały możesz dodawać np. rzadziej lub coś, przecież ty też musisz mieć własne życie, czas wolny, czas na naukę, na spotkania z przyjaciółmi. Właściwie zmierzam by napisać Ci, że jesteś niesamowita! Nie dość, że masz taaaaką wyobraźnię to słownictwo, te wszystkie wyrażenia, sposób w jaki piszesz jest perfekcyjny!

    Wiedz, że Cię kochamy i chcemy żebyś dalej nas 'męczyła'.

    I love youuuu. Massive thank you for writing this fanfiction! XD

    OdpowiedzUsuń
  69. Przepraszam że nie komentuję, ale jakoś nie specjalnie lubię komentować mimo iż wiem że komentarze są ważne.
    Dziękuję Ci za to że poświęcasz czas i energię na bloga, i jak będziesz coś pisać lub tłumaczyć to daj nam znać, a przynajmniej mi. Bo na pewno będę czytać. "Męcz" nas dalej :-P
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  70. Szkoda że tak mało rozdziałów zostało
    kocham cię!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  71. Jak to Hunger sie skonczy. Przeciez on jest swietny :( @Margaret_Janik

    OdpowiedzUsuń
  72. @idolsakadrugs kocham to opowiadanie. Jedno z lepszych ff, jakie udało mi się czytać. Powiem tylko tyle, że bardzo będę tęsknić :(

    OdpowiedzUsuń
  73. szkoda że Hunger dobiega już końca, no ale przecież nic nie trwa wiecznie, niestety... chcę być nadal informowana :) @Stylesowaa

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie wiem co zrobię, kiedy Hunger się skończy... Rozumiem, że ciężko jest pisać, szczególnie tak piękne fanfiction, bo zaczął się rok szkolny i w ogóle możesz mieć sto różnych powodów. Skończysz Hungera, czy też nie, ale ja nadal będę Ci za niego dziękować. Hunger jest czymś cudownym; taka moja Narnia. Proszę Cię z całego serca o informowanie mnie o nowych rozdziałach, bo to dla mnie ważne, być na bierząco :) @NahHazza

    OdpowiedzUsuń
  75. To FF jest cudowne-piękne-zajebiste-najlepsze-ukochane prze ze mnie :D Wiem. rzadko komentuję bo nigdy mi się nie chce, ale chcę żebyś wiedziała że wiele osób "żyje" tym FF i poleciłam je kilku koleżankom. Jest na prawdę świetne więc pisz i kontynuuj je jak najdłużej umiesz :)

    OdpowiedzUsuń
  76. twój fanfiction jest najlepszym jaki czytałam ( a czytałam bardzoooo dużo ). Szkoda ze niebawem go kończysz :)

    OdpowiedzUsuń
  77. Twój fanfiction jest jednym z moich ulubionych! Oczywiście że chcę być dalej informowana! / @Nataliaa_Love_

    OdpowiedzUsuń
  78. Dalej chce byc informowana :) @olinees1

    OdpowiedzUsuń
  79. Nieee, tylko nie koniec :'c @_JD23

    OdpowiedzUsuń
  80. twój ff zajmuje nr. 1 na mojej liście :) xox
    @Just_love_xx

    OdpowiedzUsuń
  81. Od teraz zmotywuję się, by komentować, bo naprawdę czasami mam brak chęci na cokolwiek :c HUNGER jest jednym z najlepszych fanfictions, które czytam i czytałam :) Mam nadzieję, że nie zmarnujesz swojego talentu i doczekam się takich czasów, kiedy napiszesz swoją własną książkę! Życzę ci duuuuużo weny! ~ Camile xx

    OdpowiedzUsuń
  82. Jesteś najlepsza :) Nigdy nie próbuj nawet myśleć że beznadziejnie piszesz! Przepraszam że nie komentowałam, nadgoniłam przy 24 rozdziale i od tego czasu czytam regularnie, po prostu zazwyczaj łapię wolne chwile w biegu na czytanie. wiem, że Ty poświęcasz nam czas i dziękuję za to!

    OdpowiedzUsuń
  83. błagam cię, to najlepszy ff jaki czytałam, jesteś niesamowita a ja żałuję że trafiłam na hungera dopiero jakiś tydzień temu, jeśli możesz to informuj mnie na tt o nowych rozdziałach i oby jednak było ich jeszcze trochę! @ilyniallerxx

    OdpowiedzUsuń
  84. "Nie martwcie się, niedługo już was nie będę męczyć, bo za kilka rozdziałów Hunger się skończy"
    no to mnie dobiłaś : ' )))

    OdpowiedzUsuń
  85. Sorki, że nie komentuje, ale zawsze mi coś wypadnie. Więc albo czytam z opóźnieniem rozdziały, albo normalnie. Teraz będę starała się to robić częściej :) zapraszam również do mnie www.hearts-on-the-line.blogspot.com razem z kumpelą piszemy go od jakiegoś czasu. Skończyłyśmy pierwszy sezon, więc możesz przeczytać to jak.. pierwszą część książki? :) No także... ZAPRASZAM ;)

    OdpowiedzUsuń
  86. informuuuuuuuj mnie plissssssssss @patatajka_

    OdpowiedzUsuń
  87. hunger to jeden z najlepszych ff, szkoda by było jakbyś go zakończyła. ale staram się ciebie zrozumieć, to musi być spora presja i w ogóle. tak czy siak, uwielbiam hugner'a, a ty świetnie piszesz. :) @fentyismine_

    OdpowiedzUsuń
  88. nadal chcę, żebyś mnie informowała <3
    @horanxcharm

    OdpowiedzUsuń
  89. o nie, błagam! nie kończ Hunger'a, błagam, to jedno z najlepszych opowiadań ogółem i najlepsze polskie! piszesz naprawdę świetnie, uwierz :)
    / @avisx3

    OdpowiedzUsuń
  90. Uwielbiam czytać Twojego bloga, jest jednym z lepszych jakie kiedykolwiek czytałam. Przepraszam, że przez ten czas czytania tego bloga nie komentowałam, teraz się to zmieni i postaram się pod każdym nowym rozdziałem dodawać komentarz :) A i zapomniałabym jeszcze o jednym proszę pisz jak najdłużej możesz bo naprawdę masz do tego talent xx
    @SourCandy_

    OdpowiedzUsuń
  91. Kończysz Hunger'a?! NIEEEEEEEEEEEEE! MOJE ŻYCIE STRACI SENS!

    OdpowiedzUsuń
  92. OJEJ. Nie wiem od czego zacząć, chyba czuje się winna. PRZEPRASZAM. Bardzo doceniam Twoje prace i kocham całym sercem Twoje opowiadanie. Nie wiem czy jest sens w tym by prosić Cie byś nie kończyła, bo doskonale rozumiem że zapewne masz przemyślane to opowiadanie i po prostu musi się skończyć :) Mam tylko nadzieje że stworzysz kolejne które będzie tak dobre jak to. Czekam więc na kolejny i wiedz że ja ZAWSZE będę czytać co napiszesz :) Pozdrawiam Cie :3

    OdpowiedzUsuń
  93. Słońce pod notką tyle komentarzy? Przeraziłaś ludzi niesamowicie chęcią zatrzymania zakończenia Hunger'a tylko dla siebie !! Nie rób nam tego.. @angela_dudek

    OdpowiedzUsuń
  94. hej kochana to opowiadanie jest cudowne, naprawde swietnie piszesz i czytam cale opowiadanie prawie od poczatku, kocham kazdy rozdzial chociaz czasami tak mnie wmuruje, ze mam kupe w glowie i nwm co napisac w komentarzu [oczywiscie to taka kupa w pozytywnym sensie xd] :***

    OdpowiedzUsuń
  95. ja chcę być informowana, nie czytam, ale chcę :P

    @kingsleyy97 LOFFKI

    OdpowiedzUsuń
  96. Nie piszesz beznadziejnie :< Mam nadzieję, że nas nie opuścisz ! ♥

    OdpowiedzUsuń
  97. JESTEŚ WSPANIAŁA! UWIELBIAM CIĘ!
    @yep_Nialler

    OdpowiedzUsuń
  98. Zapraszam na mój blog http://bealrightbaby.blogspot.com/ szukam kogoś kto by mi pomógł ogarnąć stronę a co do Twojego pisania .. <3 piszesz przecudownie i czytam z ciekawością Twoje opowiadanie, chciałabym by moje też było tak słowne ;) PROSZĘ WAS, KOMENTUJCIE MOJEGO I TEGO BLOGA TO NA PRAWDĘ WAŻNE ;C <3

    OdpowiedzUsuń
  99. Ze jak kilka rozdziałów i koniec? Nie blagam, kocham to opowiadanie i po prostu nie wyobrażam sobie ze jeszcze troche i koniec, umrę chyba. Może druga część? Niektórzy napisali ze druga część jest bez sensu bo była by nudna bla bla ja właśnie uważam ze taka druga część byłaby tak wspaniala jak teraz ta, jestes swietna w pisaniu i na pewno ale to na pewno nie byłaby nudna, i jeszcze NIE nie zawodzisz nas jestes najlepsza na prawdę :)

    OdpowiedzUsuń
  100. informuj mnie dalej ;* @Firthowna

    OdpowiedzUsuń
  101. NIE PROSZE TYLKO NIE KONIEC! ;C

    OdpowiedzUsuń
  102. Placze z dwuch powodow kazdy wie z jakich a ciebie kocham i blagam nie koncz~~~~? Paulina

    OdpowiedzUsuń
  103. od dzisiaj zawsze komentuje ;O KOOOOOCHAM twoje opowiadanie + jestem ciekawa jak to sie dalej potoczy ;)
    / Julaaa <3

    OdpowiedzUsuń
  104. BOŻE KOCHAM TEN FANFICTION, KOCHAAAM <3 DOPIERO DZIŚ GO ZNALAZŁAM I NORMALNIE MOGĘ ŚMIAŁO STWIERDZIĆ, ŻE JEST ON LEPSZY NAWET OD DANGERA! :)
    + INFORMUJ MNIEO NASTĘPNYCH, PLIIIS. @katie_only

    OdpowiedzUsuń
  105. I DARKA też :)
    Katie :)

    OdpowiedzUsuń
  106. BŁAGAM, WSZYSTKO TYLKO NIE KONIEC TEGO FANFICTION ;____________;

    OdpowiedzUsuń
  107. Jak to za parę rozdziałów koniec?
    Hunger jest za dobry, aby się tak szybko kończyć!
    buuu nie rób nam tego...

    OdpowiedzUsuń
  108. rozumiem ze to dla cb wazne. w 2 dni przeczytalam wszystkie rozdzialy. kocham cie za to ze to piszesz. jestes swietna. oby tak dalej skarbie <3

    OdpowiedzUsuń
  109. Genialne opowiadanie. @_Horaneek_ <3

    OdpowiedzUsuń
  110. skoro niedługo sie kończy to pewnie ktoś zginie . uuuggh nienawidzę tego . oby nikt nie umarł ... czekam na nn

    OdpowiedzUsuń
  111. Jeśli Hunger się niedługo skończy to przeżyję załamanie albo zacznę go czytać od początku. ^^ Piszesz świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  112. greghtrgrthrthrtht nie wiem wiem co zrobię ja HUNGER się skończy nie wyobrażam sobie tego
    +mogłabyś mnie informować o rozdziałach @Calilysm

    OdpowiedzUsuń
  113. Swoje zdanie wyraziłam w komentarzu pod rozdziałem 29 - i dodam jeszcze (po raz kolejny) , że kocham Hunger no i cholernie będzie mi brakować rozdziałów.Jednak jestem ciekawa,jak to wszystko się skończy,mam nadzieje,że będzie Happy End :)
    Kochająca Hungera i jego Autorkę @HuglovedNiall
    PS. Gdybyś mogła informować mnie o nowych rozdziałach,byłabym wdzięczna <3 x

    OdpowiedzUsuń
  114. Nie rób nam tego! Nie kończ! Może daj 2 część czy coś? Ja nie chcę znów na końcu płakać jak ktoś zginie. Twój blog to wiele moich emocji . Gdy go czytam jestem częścią jego... @YourLive_Voice

    OdpowiedzUsuń
  115. @natala171098 ej nie smuc sie ja zawsze czytam tw ff i zawsze bd komętować bo wiemm ile to dla cb znaczy pisz dalej bo piszesz cudownie !!!!!!!!! *O*

    OdpowiedzUsuń
  116. Ej! Ja nie chcę końca! :c będę płakać. Złamiesz moje serce! ohh ;3.

    OdpowiedzUsuń
  117. Ja zawsze zostawiam komentarz bo uważam, że odwalasz świetną robotę. Hunger to świetne ff i zasługuje na rozgłos, a Ty na podziękowanie w postaci naszych komentarzy :) nie chcemy żeby się kończył! :(( oczywiście nadal chcę być informowana, dzięki, trzymaj się! @one_belief x

    OdpowiedzUsuń
  118. @Jolcia24
    juz nie bawem koniec o nie:( a to takie fajne opowiadanie;D

    OdpowiedzUsuń
  119. kocham hungera <3



    mogłabys mnie informować ? @WeronikaaHoran

    OdpowiedzUsuń
  120. ja chciałabym być informowana :) hazzotic

    OdpowiedzUsuń
  121. Ja poproszę żebyś mnie informowała c; @luvmyprinces

    OdpowiedzUsuń
  122. Hunger jest GENIALNY i nie chce zeby sie szybko konczyl . ;c

    OdpowiedzUsuń
  123. Kochana, piszesz genialnie, nie przestawaj :*
    To jest jedno z najlepszych polskich ff.

    OdpowiedzUsuń
  124. Przeczytałam wszystko w jeden wieczór. Co się dzieje w mojej głowie ? Hjdhhdhduddiksoiwhwuyehdhdhkplakkakknsbvddffrtwiwkwnsdhdhufjfkih *-* NAJLEPSZY FF !!!!! Czekam na next. Jeśli moŻesz to informuj mnie na asku @hedgex <33333333333

    OdpowiedzUsuń
  125. ja czytam zawsze i raczej zawsze komentuje skarbie. blog jest niesamowity x

    OdpowiedzUsuń
  126. CO?! Skończy się? o nie!! ja nie komentowałam wcześniej bo dopiero niedawno odkryłam to fanfiction, jest świetne i prosze ni ekończ tego :'''(

    OdpowiedzUsuń
  127. nadal chcę @niallsluver

    OdpowiedzUsuń
  128. Wow!!! Omg!!! Ja prawie pałacze :DD Super!

    OdpowiedzUsuń
  129. Nie kończ hunger!!! Błagam! Tera zacznę spamować, tylko żebś nie przestała!! D:

    OdpowiedzUsuń
  130. Nie kończ...błagam :'(

    OdpowiedzUsuń
  131. Nie koncz! prooooooosze! @OlaLecka99

    OdpowiedzUsuń
  132. błagam nie kończ pisać. Ja Kocham ten ff. <3

    @PPatryczeczek

    OdpowiedzUsuń
  133. Świetnie piszesz skarbie :*
    @zuzabat

    OdpowiedzUsuń
  134. + oczywiście nadal chcę być informowana
    @zuzabat

    OdpowiedzUsuń
  135. Rozumiem Cię .Też kiedyś miałam bloga z opowiadaniem lecz go usunęłam bo prawie nikt nie komentował.Poprzedni rozdział cudowny.Tylko czemu chcesz to tak szybko zakończyć?Taki wspaniały fanfiction.Będę tęsknić.Jeśli mogłabyś poinformuj mnie o nowym rozdziale.@LuvMySexyHoran Kocham Cię!

    OdpowiedzUsuń
  136. Nie, nie, nie, nie! Jak to 'za kilka rozdziałów hunger się skończy'? D: Czy ty chcesz, abym się tu poryczała? D: Boże, nie kończ tego, błagam! Nie przejmuj się komentarzami! Masz mega talent i nie marnuj go!

    OdpowiedzUsuń
  137. boże kochana nie mów nawet tak ja mam za dużo nauki i od rozdziału 25 przestałam czytać twój blog jest super i nikt go nie pobije, zmieniłam nazwe na tt wcześniej miałam @GosiaMegan a teraz mam @MeganxOfficial :*

    OdpowiedzUsuń
  138. @Im_Crazy_Potato NIE NIE NIE NIE! NIE KOŃCZ! PROSIMY! NIE! ♥

    OdpowiedzUsuń
  139. Koniec Hunger'a ???????!!!!!!!!!!! seriooo? ;cc ;(((((( NIEEE :c ;cc pewnie masz powody... ale... ojej... jeden z najlepszych fanfiction jakie czytałam ma się skończyć?.... i to juz nie długo? ;c ehh... nie wierze normalnie.. szkoda... PISZ DALEJ ♥ Kocham Cię Mocniej Niż Meg Horana ♥

    OdpowiedzUsuń
  140. nie dopisałam przez stres ;c @xforxyoux

    OdpowiedzUsuń
  141. Uwielbiamy HUNGERA i prosimy nie kończ go pisać... Doceniamy to, ze rezygnujesz z wyjścia z przyjaciołmi, aby napisać rozdział. <3

    OdpowiedzUsuń
  142. informuj mnie proszę :) @meowdemz

    OdpowiedzUsuń
  143. To jest boskie !!!
    W 2 dni przeczytałam wszystko, od początku. Przepraszam ze nie komentuje każdego lecz z telefonu jest mi trochę ciężko:cc piszesz genialnie, masz talent po prostu.
    I proszę nie kończ tego jeszcze :D
    @Niallerismyair

    OdpowiedzUsuń
  144. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  145. oczywiście że chcę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    kocham cie i to opowiadanie♥

    @your_dope

    OdpowiedzUsuń
  146. NIE USUWAJ bloga , to jest genialne . Pisz dalej bo masz talent<33

    OdpowiedzUsuń
  147. Chcę! Proszę informuj mnie na tt
    @LittleSue69

    OdpowiedzUsuń
  148. ŚWIETNY BLOG! JAK SKOŃCZYSZ BĘDZIE NAM WSZYSTKIM SMUUUTNO :C


    ALE NIE DA RADY ZMUSIĆ, JEŚLI NA SIŁĘ BĘDZIESZ PISAŁA TO NIE DOBRZE :0

    Jeśli będziesz chciała, nie zmuszaj się:)

    Ale wiesz, my nie zmuszamy, my namawiamy XD
    KCKCKCKCKCKC
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  149. Kochaaaam Cię ♥♥♥ http://mykidnapper.blogspot.com/?m=1

    Moje Tłumaczenie

    OdpowiedzUsuń
  150. Czasami czytam na komórce (przeważnie z pootwieranymi kartami i wyłączonym wi-fi) dlatego nie mam ci jak pisać co rozdział. Wiem że to samolubne przepraszam. Jesteś super i dzięki tobie mogę to czytać ♥ jeśli mogę prosić możesz mnie informować na tt? Oczywiście jak znajdziesz chwilkę :) @Tusieeek

    OdpowiedzUsuń
  151. nieee dopiero zaczęłam czytać Hungera i już ma się skończyć ? :c
    ja zawsze staram się komentować wszystkie blogi które czytam więc ja na pewno będę coś po sobie zostawiać ^^
    i mam pytanko: mogłabyś mnie informować na tt ? @Xniallsollg

    OdpowiedzUsuń
  152. Jest bosski myszko ..xx

    OdpowiedzUsuń
  153. nie załąmuje isę i błagma pisz dalej!! nadla nie mogę uwierzyć że jest to twoje autorskie opowiadanie, bo ono jest pisane, tak ... PIERFEKCYJNIE.. NIGDY JESZCZE ISĘ Z TAKIM NIE SPOTKAŁAM!! PISZESZ CUUUUDOOOOOWNIEEEEEE !! :* :* <3 KOCHAM CIEE
    I HUNGERA .. <3 będę teraaz już pisac, komentarz,e obiecuję. xx

    OdpowiedzUsuń
  154. Piszesz świetnie bez względu ile jest komentarzy <3 @hopedielastbaby

    OdpowiedzUsuń
  155. nawet jesli bylo duzo mniej komentarzy niz moglo byc to powinnas byc z siebie dumna, z tego jak piszesz, co piszesz, ludzie to deceniaja jesli piszesz z satyfakcja bo wtedy jest rowniez perfekcja. Nie zalamuj sie! Nawet ta mniejszosc jest wazna! Zobacz ile blogow nie osiagnelo zbyt wiele w swojej karierze, a Twoj blog jest mega slawny co swiadczy nawet o wytypowaniu go do konkursu. Badz z nami i pisz dalej Kochanie! Jestesmy z Toba x

    OdpowiedzUsuń
  156. Heej. Znalazłam tego bloga niedawno i strasznie mi się spodobał. Nie możesz go teraz zakończyć! Wiesz ile nocek zarwałam czytając zaciekawiona co będzie dalej? A rano szkoła... Nie możesz mi teraz tego zrobić... Mam nadzieję, że nie zamierzasz kończyć opowiadania i tylko nas straszyłaś, abyśmy pisali komentarze... Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział C:C

    OdpowiedzUsuń
  157. ej to jest MEEEEEEEGA! wczoraj znalazłam tego bloga i czytałam go całą noc! <3
    Meg i Niall to taka faaaaaaajna para! :3
    ZAZDROOOOOOOOOOO!

    OdpowiedzUsuń
  158. Przyjaciółka poleciła mi tego bloga i jestem zachwycona!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (Bardzo nie chcę żebyś skończyła pisać:C)

    OdpowiedzUsuń
  159. teraz wiem jak ważne są komentarze bo sama prowadzę bloga, nauczyłam się więc komentować XDD

    OdpowiedzUsuń
  160. KOCHAMKOCHAMKOCHAM


    Jesteś świetna, zazdroszczę Ci bardzo wyobraźni :(

    OdpowiedzUsuń
  161. twój blog to cudo

    http://mykidnapper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  162. Nie kończ błagam!! Kocham te faniction kocham wrecz

    OdpowiedzUsuń
  163. Nie wolno ci. Nie doceniasz się nie wolno ci gdybym ja miała tyle wyswietlen i komentarzy napewno bym pisala dalej. Kocham cię i po prostu zastanów się że piszesz świetnie i siebie docen. Masz talent i nie wolno ci tego zmarnowac. Ja na
    swoim blogu nie mam żadnych komentarzy i żyje bo kocham pisać i ty napewno też więc doceń sie.
    Twoja praca nie może iść na marne.
    Pamiętaj twoje siostry i chłopcy cię kochają<3
    @LittleSue69

    OdpowiedzUsuń
  164. Proszę Cie, nie kończ go ;( wiem, ze cie nie doceniamy i przepraszam :( piszesz świetnie. To jedno z najlepszych fanfiction i polskich i zagranicznych. Błagam, pisz dalej :****

    OdpowiedzUsuń
  165. Mogłabyś mnie dalej informować ? @gabik93

    OdpowiedzUsuń
  166. nie kończ go, prosze.. natrafiłam na bloga jakiś tydzień temy i przeczytałam wszystko na telefonie bo tak bardzo mnie wciągnął! nieraz musiałm uczyć sie na sprawdzian czy kartkówke ale wybierałam czytanie hungera i wcale teg nie żałuje. może olać to co teraz napisze ale ten ff w prawdzie kształtuje moją wyobraźnię. tak właśnie. masz cholerny dar przyciągania ludzi tym co piszesz i założe sie że wszyscy czytelnicy byliby za tym by ciągnąć akcje dalej. jestem pewna że pomimo tego co napisałaś masz delikatny zarys tego, co mogłby być dalej. i my chcemy to przeczytać.. racja, to twoja sprawa czy zakończysz ff teraz czy bd pisać dalej ale musisz wiedzieć że kończąc, zabierasz z każdego z czytelników jakąś cząstkę. może to brzmieć banalnie ale tak jest. anyway, kochana życzę ci weny i wytrwałaości w robieniu czegoś co ci bez wątpienia wychodzi :) @luvmycuteboy

    OdpowiedzUsuń
  167. jak w ostatnim rozdziale umrze Niall albo Meg to nasle na cb Tervora ;__;

    OdpowiedzUsuń
  168. To jest po prostu genialne pisz proszę dalej bo wciąga i fajnie jest tak czekać z emocjami na kolejny rozdział bo nie powiem oj dzieje się :3 @amelazablocka

    OdpowiedzUsuń
  169. NIEEE TYLKO NIE TO !

    OdpowiedzUsuń
  170. Kocham Hunger prosze nie przestawaj piszac naprawde masz taleny

    OdpowiedzUsuń
  171. nieeee! nie możesz nam tego zrobić, świetnie piszesz i błagam cię nie kończ hungera! Kocham to !

    OdpowiedzUsuń
  172. Pisz dalej
    @paulcia551 informuj mnie o rozdziałach plissa
    Nie kończ tego bo cię znajdę zgwałcę xD

    OdpowiedzUsuń
  173. Kocham Cię i Twoje opowiadanie :) Korni

    OdpowiedzUsuń
  174. kochanie piszesz tak zajebiscie ze normalnie umieram!! mam tylko prozbe czy moglabys mnie informowac jesli to nie bedzie klopot @selciaxhoran kocham cie i tego bloga, jestem twoją fanką czekam na nastepny rozdział kocham i pozdrawiam kaja x

    OdpowiedzUsuń
  175. Nie chcę żeby HUNGER się kończył !! :'( Ja to po prostu KOCHAM <3
    To jest najciekawsze fanfiction jakie czytałam !!!

    OdpowiedzUsuń