niedziela, 11 sierpnia 2013

Hunger Fanfiction Trailer

35 komentarzy:

  1. Cudowne *_*
    Sama robiłaś? ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże, to jest takie WSDFHIWPJ *O* Po prostu idealne *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaa jezuuuuuu boskie boskie boskie, jak ja się tym jaram . <333
    co to za piosenka w tle? ;o <3
    zapraszam ; http://liivethemomentt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny zwiastun :) można wiedzieć w jakim programie robiłaś?
    Xx.

    OdpowiedzUsuń
  5. To jest takie piękne !
    nie mogę się doczekać nowego rozdziału !

    przy okazji zapraszam do nas. Dopiero zaczynamy i miło by było gdybyś zostawiła po sobie komentarz. Jeśli chodzi o mnie to bardzo ważna jest dla mnie Twoja opinia :) Możesz się śmiać ale jestem twoja fanką :) STRASZNIE PODOBA MI SIE TWOJ STYL PISANIA ! Nie przedłużając zapraszam :) badhoran.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Wzruszające. Naprawdę. Sama stworzyłaś ten zwiastun ? Jeśli tak, to gratuluję. Czytam Twojego bloga od bardzo dawna i żałuję, że do tej pory nie powiedziałam Ci, jaki masz talent do pisania. Obyś była nadal tak samo dobra, jak jesteś :) ~ Leónetta 4ever ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli sama stworzyłaś ten zwiastun to jesteś niesamowita! Masz talent i do pisania, jak i do tworzenia tego typów trailerów. Jestem tu już trochę i cały czas mnie zaskakujesz, jeszcze nigdy nie czułam jakiejś rutyny. Niesamowite zwroty akcji... chcę tylko powiedzieć, że jesteś cudowna i masz ogromną wyobraźnię. Dziękuję Ci, że jesteś i tworzysz arcydzieło! @dosia27

    OdpowiedzUsuń
  8. Łał Brawo stworzyłaś naprawdę super trailer o jest po prostu cudowne teraz jestem jeszcze bardziej ciekawa co będzie dalej .
    Czekam na kolejne rozdziały :)
    Duzo weny <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Totalna zajebioooza ! XD
    Kurde.. Kolejna wszechuzdolniona osoba... A ja, kurde, ziemniaki umiem obierać. Zabrałaś wszystkie moje talenty.. Po prostu WIELKIE DZIĘKI

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedy będzie nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  11. GENIALNY .
    Teraz jestem jeszcze bardziej ciekawa co sie stanie w nastepnym rozdziale . Czekam . :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zajebiste , ale kiedy bedzie kolejny rozdział ?

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  14. powiem tylko tyle-kocham Cię za użycie mojej ulubionej piosenki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. muzyka >>>>>>>>>>>> moje życie
    gify i wgl oni >>>>>>>>>>>>>>> ómieram

    i tak po za tym oplułam się przez cb xDDDD

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jezu *.* cuudny! I ta piosenka <3 Miałam łzy w oczach ;c

    OdpowiedzUsuń
  18. WOOOOOOW :OO JESTEŚ NIESAMOWITA! X

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej kocham twojego bloga . Zwiastun po prostu nie da się opisać tak mi się podoba :) . Możesz mi podać tytuł tej piosenki ? :) Proszę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kilka osób wyżej już o to pytało, plus przecież podałam ją w opisie na YT :)
      Jason Walker - Echo

      Usuń
  20. CUDOWNY, GENIALNY, PIĘKNY, NIESAMOWITY :)
    POPROSTU AVHJSDVFAGRHBVKACGBJFVTCGABFGF KOCHAM TWOJEGO BLOGA <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  21. NAJLEPSZY ZWIATUN NA ŚWIECIE! ♥ NIESAMOWITY, PIĘKNY, BOSKI, CUDOWNY, TOTALNIE ZAJEBISTY! ♥ PORYCZAŁAM SIĘ! KOCHAM CIĘ DZIEWCZYNO, KOCHAM! KUMASZ? KOCHAM CIĘ! ♥
    @CrazyyyyyyMofos
    ~ Mika

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się zwiastun. :)
    @TheIrishsWife

    OdpowiedzUsuń
  23. O matko boskie boskie boskie to jest takie piękne jeśli zrobiłaś to sama to masz ogromny talent opowiadanie też jest po prostu najlepszę KOCHAM. Czekam na nowy rozdział <3
    @missBlood__

    OdpowiedzUsuń
  24. Popłakałam się piękne

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku... To jest cudowne. ! Masz ogromny talent. Bardzo zazdroszczę. <3 *.*

    OdpowiedzUsuń
  26. Z jakiego filmu są te urywki ?

    OdpowiedzUsuń