sobota, 10 sierpnia 2013

28 komentarzy:

  1. właśnie obejrzałam najlepszy zwiastun w życiu. Po prostu piękny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Aw...
    Genialny zwiastun *.*
    Wspaniały, aż brakuje słów, żeby go opisać <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  4. boski jest :o <3
    zapraszam do siebie : liivethemomentt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Niesamowity. :") Jeszcze takiego zwiastunu to na oczy nie widziałam ( w pozytywnym znaczeniu ) :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Zajebisty ! Po prostu ! <3
    @xAgata_Sz

    OdpowiedzUsuń
  7. OMG ! Jak nazywa się ta piosenka co tam była ?
    Bardzo mi się spodobała ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piosenka jest w opisie na YT :) To Jason Walker-Echo

      Usuń
  8. świetny.. mam ogromną prośbe bo sama robie zwiastun do opowiadania o Niall'u i potrzebowałabym kilku gifów czy mogła byś przysłac mi na tt @GosiaMegan, była bym naprawde bardzo wdzięczna x

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poszukaj na tumblrze i we♥it, ja musiałam szukać :)

      Usuń
  9. swiętny zwiastu <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Piekne *-------------*

    OdpowiedzUsuń
  11. jaki to boskieee i blog boskii wgl to rodzidziały czesciej dodawaj pliss kocham too <3333

    OdpowiedzUsuń
  12. Wzruszająceee <3
    Meggaa <3 <3
    Kocham tego blogaa :*******

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny. Popłakałam sie :')

    OdpowiedzUsuń
  14. O Boże to jest przepiękne

    OdpowiedzUsuń